Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

SIEMENS. ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.

Η Siemens λέει ότι θέλει να τα βρεί με την Ελλάδα εξωδικαστικά.

Μα είμαστε σοβαροί;

Εδώ δε χωράνε "πολιτικές". Πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο και τη μεγαλύτερη κλοπή όλων των εποχών μετά του ΧΑΑ το 1999.

Εδώ μόνο εκδίκηση χωράει και σερβίρεται όπως πάντα κρύα:

  • Κυρία Siemens θέλω πίσω όλα τα κλεμμένα δισεκατομμύριά μου και μετά δε θέλω ούτε το όνομά σου να ξέρω. Αν δεν αρχίσεις να με πληρώνεις άμεσα, θα αρχίσω τις κατασχέσεις των περιουσιακών σου στοιχείων εντός Ελλάδος.
  • Η πόρτα μου έχει κλείσει δια παντώς και μην τολμήσεις να μου τη χτυπήσεις. Σε αποκλείω εσένα, τις θυγατρικές σου και οποιονδήποτε αντιπρόσωπό σου δια παντός από συμμετοχή σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του δημοσίου. Τι είσαι άλλωστε; Ένας κλέφτης και τίποτε άλλο. Γιατί να θέλω να συνεργαστώ με εγκληματίες; Στο πυρ το εξώτερο!
  • Στο εξής θα συνεργάζομαι με τους κινέζους, κορεάτες, φιλανδούς κλπ ανταγωνιστές σου. Εσύ κόψε το λαιμό σου. Χάσε το τζίρο που είχες από την Αγ-ελλάδα, μείωσε προσωπικό, κλείσε εργοστάσια. Δε με νοιάζει. Τα ίδια έπαθε και ο λαός μου εξαιτίας σου.
  • Επι πλέον μη μου λές ότι τάχα μου θέλεις να διευρύνεις τις δραστηριότητές σου στην Ελλάδα, γιατί δε σε πιστεύω. Αν δεν κάνω λάθος πρόσφατα δεν ήταν που έκλεισες το εργοστάσιό σου στη Θεσσαλονίκη; Τώρα θυμήθηκες ότι θέλεις να δουλέψεις εδώ υποκρίτουλα; Κυρία Siemens ξυπνήσαμε πιά.

ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΛΗΤΕΣ!

Επιπλέον φίλοι μου κάθε διάθεση συμβιβασμού από την κυβέρνηση είναι πράξη υποταγής και αναξιοπρέπειας και δεν είναι αποδεκτή.

Δε χωράει καμία καλοσύνη σε καθάρματα. Τέλος._

Δεν υπάρχουν σχόλια: