Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Προσοχή:Το ΑΙΓΑΙΟ μοιράζεται - αποστρατιωτικοποίηση των ελληνικών νησιών

Διαβάζοντας το εξαιρετικό blog ενός καλού μου φίλου έπεσε στην αντίληψή μου η σημερινή του ανάρτηση με τον τίτλο που χρησιμοποίησα κι εγώ για τη δική μου.

Στην εν λόγω ανάρτηση λοιπόν γίνεται αναδημοσίευση 2 ενδιαφέροντων άρθρων με κοινή θεματολογία τα οποία δημοσιεύτηκαν σήμερα σε Ριζοσπάστη («Πλατφόρμες» συγκυριαρχίας στο Αιγαίο) και Ελευθεροτυπία (λεηλατούμενος λαός ...) αντίστοιχα. Δεν τα αναδημοσιεύω γιατί θα πιάνουν πολύ χώρο. Όποιος αισθάνεται την ανάγκη ας τα διαβάσει από το πρωτότυπο.

Με λίγα λόγια αποκαλύπτεται το ξεβράκωμα της Ελλάδας σε ό,τι έχει να κάνει με τα κυριαρχικά της δικαιώματα εξαιτίας εγκληματικών χειρισμών από παλαιούς και συγχρονους πολιτικούς (Μαθητευόμενους μάγους ή Εθνικούς Μειοδότες θα αναρωτιώμουν εγώ).

Αξίζει τον κόπο (επιβάλλεται θα έλεγα καλύτερα) η ανάγνωση και των 2 άρθρων και γιατί όχι ο συνδιασμός τους με τη σημερινή είδηση περί κλεισίματος των στρατιωτικών νοσοκομείων σε Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη! Η περιοχή είναι πολύ ευαίσθητη από πολλές απόψεις (κατά την ταπεινή μου άποψη) για να προβείς σε αυτήν την κίνηση.

Αν μάλιστα εντάξουμε στον προβληματισμό μας τις εντάσεις των τελευταίων ημερών με τους μωαμεθανούς μετανάστες, μπορούμε έστω και διαισθητικά να συμπεράνουμε ότι κάτι άσχημο ψήνεται σε βάρος της πατρίδας μας που είναι ήδη Νοκ Άουτ στο καναβάτσο λόγω των οικονομικών της προβλημάτων.

Προσοχή! Τα δύσκολα είναι μπροστά μας αδέλφια. Τα οικονομικά προβλήματα είναι ένα μόνο κομμάτι από τα προβλήματα που θα κληθούμε να διαχειριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: