Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Φίλοι καλησπέρα.

Θα σας εξομολογηθώ τον πόνο μου σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκλογές.

Όσοι διαβάζετε τις αναρτήσεις μου γνωρίζετε ήδη την εναντίωσή μου στην αποχή και τους κινδύνους που θεωρώ ότι αυτή κρύβει, καθώς επίσης και την άποψή μου ότι όλοι οι πολίτες πρέπει να ενεργοποιηθούν και να συμμετέχουν.

Στην παρούσα ανάρτηση όμως θα σας πω κάτι άλλο:

Με τις κοκορομαχίες των Υποψηφίων Νομαρχών στα τηλεπαραθύρια δεν θέλησα να ασχοληθώ. Όμως κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο, καθώς και να θέλεις δε μπορείς να το αποφύγεις. Έτσι λοιπόν κατά τη διάρκεια ενός τηλεπεριπάτου έτυχε να πέσω στην εκπομπή του ακατονόμαστου για εμένα κουμπάρου του μακαρίτη Σωκράτη Γκιόλια. Εκείνη τη στιγμή λοιπόν έτυχε να μιλάει ο υποψήφιος της ΝΔ κύριος Κικίλιας...

Εντυπωσιάστηκα!

Εντυπωσιάστηκα όμως αρνητικά.

  • Ο άνθρωπος αυτός πρώτα πρώτα δεν έχει διδαχτεί τη γλώσσα του σώματος (έχω τη σχετική εμπειρία και μπορώ να σας βεβαιώσω γι αυτό), όπως εμφανώς έχουν διδαχτεί πάρα πολλοί πολιτικοί με πρώτο πρώτο τον "κουρασμένο" Κ.Καραμανλή ο οποίος δεν ήταν όμως πολύ καλός μαθητής σε αντίθεση με τον νύν πρωθυπουργό, ο οποίος παίρνει άριστα.
  • Επιστρέφω στον ψηλό και άχαρο Βασίλη... Το ύφος του είναι ύφος ενός κουτοπόνηρου πλασιέ, ο οποίος προσπαθεί να πουλήσει (ανεπιτυχώς για εμένα) φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ενός Μαυρογιαλούρου άλλης εποχής. Για το ύφος του βέβαια δε σχημάτισα την γνώμη αυτή από τα 2-3 λεπτά που είδα στην TV, αλλά και από τις αφίσες και τα (ακριβά) τηλεοπτικά σποτάκια.
  • Ο λόγος του είναι κενός περιεχομένου. Μόνο με συνθήματα μπόρεσε να μιλήσει αυτά τα 2-3 λεπτά που άντεξα να τον βλέπω πρίν συνεχίσω τον τηλεπερίπατό μου. Ατάκες και μόνο ατάκες και ουσία καμία.
  • Δεν εντόπισα καμία οξύνοια λοιπόν, ούτε στο βλέμμα του, ούτε στο πως χρησιμοποιούσε το σώμα του και πολύ περισσότερο στον λόγο που άρθρωσε αυτά τα 2-3 λεπτά. Ήταν επιεικώς απογοητευτικός! Νέο παιδί, γιατρός άνθρωπος, ψημένος στους αγωνιστικούς χώρους (σημαντική εμπειρία για έναν άνθρωπο, εμπειρία η οποία διευρύνει την αντίληψη και "ανοίγει το μάτι"¨), με εμπειρία σε δημοτική θέση ευθύνης (λέμε τώρα) στον πρώτο δήμο της χώρας! "Run Forest" μου ήρθε αβίαστα μία φωνή στο μυαλό.
  • Απορώ λοιπόν και με τον αρχηγό της ΝΔ με την επιλογή του. Καλά δεν έχει μάτια να δει τι εστί Κικίλιας; Επικοινωνιακούς Συμβούλους δεν έχει να τον συμβουλέψουν αν το προφίλ του Κικίλια μπορεί ή δεν μπορεί να έχει πέραση στον κόσμο; Χάθηκαν οι άξιοι άνθρωποι στο συγκεκριμένο κόμμα (βέβαια για την αξία όλων όσων πολιτεύονται έχω έντονες αμφιβολίες);
  • Μήπως όμως ο κάθε κύριος Σαμαράς νομίζει ότι ο λαός είναι βόδια που δεν βλέπουν; Μήπως αρκεί το "Αντημνημονιακό" σύνθημα για να τσιμπήσει μία παράταξη ψήφους; Όμως υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι βόδια!

Στις εκλογές της περασμένης Κυριακής δεν ψήφισα κανέναν από τους υποψηφίους Περιφερειάρχες. Ψήφισα για Δήμαρχο (μαζί με το 73% των Ρεντιωτών και το 33% των Νικαιωτών) τον προηγούμενο Δήμαρχο Αγίου Ιωάννου Ρέντη κύριο Ιωακειμίδη ο οποίος τόσα χρόνια μάλλον ικανοποιητικά διοικεί το δήμο.

Στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής θα ψηφίσω πάλι τον ίδιο υποψήφιο Δήμαρχο φυσικά λόγω εντοπιότητας το ομολογώ, αλλά και προκειμένου να μην εκλεγεί ο γνωστός κος Λογοθέτης ο οποίος δε μου γεμίζει καθόλου το μάτι (η θητεία του στον Πειραιά υπήρξε σίγουρα αποτυχημένη - ενώ στη Νίκαια ακόμα πιό παλιά μάλλον τα είχε πάει καλά).

Στις περιφερειακές όμως έχω τρομερούς ενδοιασμούς... ΠΑΣΟΚ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ (ποτέ δε γούσταρα). Μνημόνιο ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. Σγουρό ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. Δεν μου πάει όμως το χέρι να ψηφίσω και τον απαράδεκτο κατ' εμέ κο Κικίλια και μάλιστα να δώσω δικαίωμα να μπεί για τα καλά στα πολιτικά πράγματα της χώρας μας άλλος ένας άνθρωπος με όχι ιδιαίτερα μεγάλο ειδικό βάρος (το δικαίωμα αυτό βέβαια του το έδωσε ο κος Σαμαράς ο οποίος αργά αλλά σταθερά χάνει την όποια εκτίμηση του είχα).

Δεν το πιστεύω ότι το λέω αυτό, αλλά με δεδομένη την εικόνα που έχω σχηματίσει για τον Κικίλια, η συνείδησή μου κρυφοκοιτάζει το Σγουρό...

Όταν μπω μέσα στο παραβάν θα πάρω την τελική μου απόφαση κι ο Θεός βοηθός.

Υ.Γ.

Για τον τρισμέγιστο φελλό και οριακής νοημοσύνης κο Τατούλη δε θέλω να ξοδέψω ούτε ένα δευτερόλεπτο. Απλά ντροπή σε όσους τόσα χρόνια σαν αγελαία ζώα τον εκλέγανε και σε όσους σαν αγελαία ζώα πήγαν την Κυριακή που πέρασε και θα πάνε και μεθαύριο για να τον ψηφίσουν. Είχε γίνει - ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - και υφυπουργός. Τρομάρα μας!

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: