Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Το Πραγματικό Μήνυμα των εκλογών.

Για δες θάμα κι αντίθαμα παράξενο μεγάλο

εβγήκαν όλοι νικητές και χάσαν όλοι οι άλλοι.

Χάρρυ Κλύνν "Πατάτες" 1981 σε κείμενα Γιάννη Κακουλίδη

Αυτό ακριβώς συμβαίνει σήμερα φίλοι μου. Πρόκειται για μία μάχη μέσα σε ένα θέατρο του παραλόγου. Στη μάχη όμως αυτή που περιγράφεται παραπάνω, υπάρχουν θύματα και αυτά δεν είναι άλλα από:

  • Το λαό.
  • Την Ελλάδα.
  • Τη Δημοκρατία.

Ο ΓΑΠ απειλεί! Η απειλή του μου θυμίζει λίγο το γνωστό υπό Κ.Καραμανλή ρηθέν "Ή εγώ, ή τα τάνκς" και εκ των υστέρων μπορεί να χαρακτηριστεί ως "Το ποντίκι που βρυχάται".

Ο Σαμαράς υπερηφανεύεται για "Ολική επαναφορά" του κόμματός του.

Ή Παπαρρήγα χαίρεται για τα ποσοστά που έπιασε.

Ο Καρατζαφέρης θεωρεί θετική τη συγκράτηση των ποσοστών του ΛΑΟΣ.

Ο Τσίπρας πάλι έδωσε τις δικές του ερμηνείες και πάει λέγοντας.

Κανένας όμως δεν έσκυψε το κεφάλι του να πει τα ακόλουθα:

"Ζητώ συγγνώμη από τον έλληνα πολίτη για το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί στην απαξίωση και στον ευτελισμό της πολιτικής ζωής που σαν αποτέλεσμα είχε τα ανεπίτρεπτα για μία δημοκρατία ποσοστά αποχής. Κανένας πολιτικός δεν θα πρέπει να αισθάνεται περήφανος με αυτά τα ποσοστά αποχής κι εγώ περισσότερο από όλους.

Το ποσοστό της αποχής, των λευκών και των άκυρων ψηφοδελτίων καταδεικνύει την δική μου ανεπάρκεια και αν μη τι άλλο εκλέγει πανίσχυρη κυβέρνηση. Η κυβέρνηση αυτή αποτελείται από άλλους πολιτικούς από αυτούς που πολιτεύονται σήμερα. Άλλους βουλευτές, υπουργούς και υφυπουργούς πιό ικανούς και αληθινούς.

Για το λόγο αυτό και με βάση το μήνυμα των εκλογών όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, οφείλω για το καλό της πατρίδας και της δημοκρατίας να αποσυρθώ από την πολιτική και να βάλω λουκέτο στο κόμμα που προϊσταμαι. Ευχαριστώ όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και ζητώ συγγνώμη για τα λάθη μου. Από σήμερα η πολιτική σκηνή της Ελλάδας δεν θα επιβαρύνεται με την παρουσία μου και προτρέπω το ίδιο να κάνουν και οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: