Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Άντε ζήσε.

Ημερολογιο κρίσης.


Από σήμερα το μεροκάματό μου έγινε € 6 (δηλαδή € 180 το μήνα), ενώ η γυναίκα μου δε βρίσκει δουλειά ούτε για να σιδερώνει ρούχα με € 0,5 την ώρα.


  • € 20 το νερό ανά τετράμηνο = € 5 / μήνα
  • € 120 ΔΕΗ το δίμηνο = € 60 / μήνα

Μου περισσεύουν € 115.

Τα δύο μου παιδιά θέλουν από 300 ml γάλα 2 φορές την ημέρα. Σύνολο 1,2 λίτρα.

  • Το μπουκάλι το γάλα πωλείται προς € 1,2 δηλαδή € 1,44 την ημέρα. Χρειάζομαι 1,44 x 30 = € 43,2 το μήνα

Θα τους βάζω μικρότερο ποτήρι των 200 ml να τη βγάζουμε με 1 λίτρο την ημέρα: 1,2 x 30 = 36 το μήνα.

Μου περισσεύουν € 79.

Τα μακαρόνια του Σκλαβενίτη κοστίζουν € 0,8 το κιλό. 0,8 x 30 = 24
Εναλλακτικά πατάτες € 0,8 το κιλό
Λάδι € 3 το κιλό για να μου κρατήσει ένα μήνα περίπου

Μου μένουν ακόμα € 49

Αποκλείονται λόγο κόστους

  • Ρεβύθια, φασόλια € 3 το κιλό.
  • Ντομάτα πουμαρό περίπου € 1 η συσκευασία των 500 γρ.
  • Μήλα, πορτοκάλια, αχλάδια, μπανάνες κλπ.
  • Καφές
Τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο.

  • Καθαριότητα κάνουμε οι ίδιοι.
  • Πετρέλαιο δεν αγοράζουμε.
  • Το ασανσέρ το καταργήσαμε.
  • Το ρεύμα έρχεται όμως περί τα € 100 / μήνα και πληρώνω € 6
Μου μένουν ακόμα € 43

  • Απορρυπαντικό (το φθηνό) € 8.
  • Σαμπουάν (το φθηνό) € 3 το λίτρο.
  • Σαπούνι (το φθηνό) € 1 το λίτρο
  • Προφυλακτικά € 6 η δωδεκάδα (γυναίκα μάλλον θα το κόψουμε το sex).
  • Χαρτί υγείας 12άδα € 3 (από τα τούρκικα).
Φτάσαμε αισίως στα € 22.

Το αυτοκίνητο εννοείται ότι το έχω σκοτώσει εδώ και καιρό. Πως να αντέξω σήμα, ασφάλεια, service, βενζίνη.

Στη δουλειά πρέπει να πάω με συγκοινωνία (€ 1,4 πήγαινε, € 1,4 έλα) € 2,8 x 25 = 70. Εδώ και καιρό μπαίνω λαθραία και ευτυχώς δεν με έχουν τσακώσει ακόμα.

Το τσιγάρο το έχω κόψει εδώ και καιρό. Το ίδιο και το κρασί και κάθε είδους ποτό και αναψυκτικό, χυμό.

Τα 2 παιδιά μου είναι μικρά και σιγά σιγά μεγαλώνουν και τα ρούχα και τα παπούτσια τους σταδιακά δεν τους κάνουν. Ας είναι καλά η ενορία η οποία βρίσκει κανένα ζευγαράκι παπούτσια και κάτι συγγενείς που έχουν μεγαλύτερα παιδιά και μας δίνουν τα αποφόρια τους που αρκετές φορές είναι αποφόρια άλλων παιδιών.

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πρέπει να αγοράσω τετράδια, μολύβια, γόμες, χάρακες κλπ αξίας περίπου € 100 για το κάθε παιδί, ΣΥΝΟΛΟ € 200 και κάτι πήρε το αυτί μου ότι από την επόμενη χρονιά θα αγοράζουμε και τα βιβλία. Μάλλον θα το κόψουν το σχολείο τα παιδάκια μου και σκέφτομαι ακόμα (ντρέπομαι που το λέω) μήπως τα βάλω σε κανένα οικοτροφείο...

Το σπίτι είναι δικό μου, κληρονομιά από τη μάνα μου και ευτυχώς δεν έχω ενοίκιο να πληρώνω. Σε λίγο όμως περιμένω τον ενοποιημένο φόρο που θα φτάσει τα € 300 σε τρείς δόσεις των € 100. Από που θα τα βρω;


Πάλι έχουμε εκλογές. Σαμαρά ή Βενιζέλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: