Γιατί το φάγανε το παληκάρι;
Θα σας δώσω εγώ τη δική μου εκδοχή...
- Γιατί ήταν μία ελεύθερη φωνή και η ελευθερία δεν αρέσει.
- Γιατί δε μπόρεσαν να τον εξοντώσουν ηθικά (νομίζω ότι όλοι θυμόσαστε τα λόγια με τα οποία τον "στόλισε" το αφεντικό του - συνεργάτης - φίλος - κουμπάρος του όταν "τα σπάσανε") και συνέχισε να ασκεί με επιτυχία τη δουλειά του σε νέο αφεντικό που αναγνώρισε την αξία του και του εμπιστεύτηκε ένα σημαντικό πόστο.
- Γιατί μέσα από το γνωστό blog του είχε πετύχει πολλά, με σημαντικότερο απ' όλα ένα ρεύμα μίμησης (πετυχημένης ή αποτυχημένης δεν έχει σημασία), η οποία αποκαλύπτει πολλές βρομιές και φυσικά κάνει κακό στα συμφέροντα.
- Γιατί τα blogs όντας ένα πεδίο ελεύθερης διακίνησης πληροφοριών, ειδήσεων, σκέψεων και απόψεων προάγουν τη δημοκρατία και αυτό δεν αρέσει.
Μην μου πει κανένας ότι η Σέχτα είναι επαναστάτες και Ρομπέν των δασών και λοιπά παραμύθια της Χαλιμάς.
Πληρωμένοι εγκληματίες είναι 100%, ντυμένοι με έναν γιαλαντζί ιδεολογικό μανδύα. Αφεντικά των εαυτών τους δεν είναι, παρά δέχονται εντολές από σκοτεινά (ίσως πάλι όχι και τόσο σκοτεινά) κέντρα.
Στην περίπτωση του Σωκράτη Γκιόλια, το χτύπημα είναι και ουσιαστικό και συμβολικό και έχει το ακόλουθο μήνυμα με παραλύπτες τόσο τους απλούς ερασιτέχνες, όσο (και κυρίως) τους μαχώμενους, τίμιους, ηθικούς, ονειροπόλους και σωστούς δημοσιογράφους (υπάρχουν και τέτοιοι ξέρετε) όπως κατά την ταπεινή μου άποψη ήταν και ο δολοφονημένος.
"Δημοσιογράφε άκου: Στο εξής, αν είσαι δημοσιοκάφρος θα εξακολουθήσεις να είσαι. Αν δεν είσαι και θέλεις να ζήσεις, θα πρέπει να μετατραπείς κι εσύ σε δημοσιοκάφρο. Θα ασχολείσαι με ό,τι ασχολούνται και οι υπόλοιποι και δε θα ξεκινήσεις καμία επανάσταση γιατί θα σε φάει το χώμα. Θα ταΐζεις τον κόσμο με την ίδια ανούσια σαβούρα που τον ταΐζουν και οι υπόλοιποι του είδους σου και δεν θα μπλέκεις εκεί που δε σε σπέρνουν. Άκου, κοίτα, σώπα".
Η Σέχτα των (Αντί-)επαναστατών.
Υ.Γ.
Ο Θεός στον Οποίο πίστευε πολύ, να συγχωρέσει την ψυχή του Σωκράτη και να δίνει δύναμη στη χήρα του και τους δικούς του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου