Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΑΙΔΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Διαβάστε το ακόλουθο άρθρο του Capital.gr για τη θυγατρική του ΟΣΕ και φρίξτε...

http://www.capital.gr/news.asp?Details=665240

Αναρωτιέμαι αγαπητοί φίλοι μου. Πως είναι δυνατόν εν μέσω της χειρότερης κρίσης όλων των εποχών, μία εταιρεία με τρομερά προβλήματα και (αναμφίβολα) υπεράριθμο προσωπικό να χρειάζεται να πληρώσει και επιπλέον € 200.000 σε εξωτερικούς συνεργάτες για να μαζεύει και να επεξεργάζεται (;) τα παράπονα του επιβατικού κοινού. Θα μου πείτε από την προηγούμενη αναποτελεσματική "επιτροπή" διαχείρισης παραπόνων, η οποία ήταν επανδρωμένη από υπαλλήλους της εταιρείας και κόστιζε περίπου € 600.000 (πέραν των κανονικών μισθών των εν λόγω κυρίων) σίγουρα θα είναι περισσότερο αποτελεσματική και λιγότερο ακριβή.

Έλεος πιά! Λίγη ντροπή δε νοιώθει κανένας πιά; Βυθιζόμαστε αύτανδροι και κάποιοι σφυρίζουν αδιάφορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: