Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Γιατί blog-άρω. Μία κατάθεση ψυχής.

Αφορμή για την παρούσα ανάρτηση μου έδωσε ένα σχόλιο από το χρήστη με το nickname Antilope στην ανάρτησή μου με τίτλο "Ποιούς εξυπηρετεί το μέτρο της απόσυρσης αυτή τη στιγμή;" το οποίο έχω αναρτησει και στο blog που διατηρώ στο capital.gr (θα το βρείτε και στις αναρτήσεις στο blog μου ΑΝΤΙΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΙΝΗΜΑ.

Ο συγκεκριμένος κύριος, με κατηγορεί ότι φρόντισα ώστε να "φορτώσω" με επισκέψεις τις αναρτήσεις μου (πάντα στο capital.gr) με τίτλο "Εν τη νήσω του Αγίου Δομινίκου εβρισκόμενος (Μέρος πρώτο, Μέρος δεύτερο και Grand φινάλε)".

Πιό συγκεκριμένα, μου προσάπτεται η "κατηγορία", ότι μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας (28/07/2009 15:45 - 14:00) , 2 από τις παραπάνω αναρτήσεις μου είχαν από 12 επισκέψεις. Θεωρεί την ώρα άσχετη και το ενδιαφέρον του θέματος των αναρτήσεών μου χαμηλό. Το ύφος του συγκεκριμένου σχολίου είναι ιδιαίτερα αυστηρό και εμμέσως πλην σαφώς με χαρακτηρίζει "ζαβολιάρη" και ακόμα χειρότερα "υποκριτή", αναρωτιέται δε αν αυτή την υποκρισία μου τη μεταδίδω στα παιδιά μου με το παράδειγμά μου.

Αν και εν προκειμένω θεωρώ ανάξιο λόγου να ασχοληθώ με το θέμα και να "υπερασπίσω" τον εαυτό μου, εγώ θα το κάνω και επιπλέον θα σας αναλύσω τους λόγους που blogg-άρω.

Εν αρχήν

  • Την 28/07/2009 δημοσιεύτηκε από το Capital μία είδηση η οποία αφορούσε το συγκεκριμένο νησί και τις τεταμένες σχέσεις μεταξύ Αϊτής και Δομινικανής Δημοκρατίας (κάνε κλικ εδώ). Επειδή λοιπόν έχω λόγους να ενδιαφέρομαι για το νησί αυτό, έσπευσα να διαβάσω το άρθρο και να αφήσω ένα σχόλιο στο οποίο κατέγραψα τα links των τριών αναρτήσεών μου. Αυτά λοιπόν είναι η αιτία των 12 κλικ + 12 κλακ στις αναρτήσεις μου.
  • Σιγά μην κάτσω εγώ να σβήνω επί 15 λεπτά τα cookies από τον υπολογιστή μου και να επισκέπτομαι τις αναρτήσεις μου για να δείξω αυξημένη επισκεψιμότητα. Τι με περνάει κανένα αγοράκι του γυμνασίου;
  • Σε τελική ανάλυση έχω διαφημίσεις στο blog μου, ή έχω να κερδίσω τίποτε άλλο με 24 παραπάνω επισκέψεις; Μήπως το Capital διενεργεί κάποιο διαγωνισμό μεταξύ bloggers και δεν το γνωρίζω;
  • Την όποια ματαιοδοξία μου την ικανοποίησα και με το παραπάνω, όταν εδώ και πάνω από δύο εβδομάδες το blog μου έχει καταγραφεί στα δημοφιλέστερα blogs του capital.
  • Μήπως ο / η Antilope θεωρεί ότι οι επισκέψεις σε όλες μου οι αναρτήσεις έχουν γίνει από εμένα τον ίδιο; ΕΛΕΟΣ! Οι αναγνώστες των αναρτήσεών μου (έχω κι από αυτούς) με έχουν τιμήσει με πολλά καλά σχόλια και αστεράκια, για τις δε επίμαχες αναρτήσεις (του Άη Δομίνικου), τα σχόλια των αναγνωστών θα έπρεπε να έχει διαβάσει ο / η Antilope τα οποία είναι πολύ καλά, ή μήπως έχω κι άλλα nicknames (όπως πιθανώς μπορεί να έχει ο ίδιος) και σχολιάζω εγώ τα ίδια μου τα γραπτά;
  • Αν με θεωρεί ανταγωνιστή του νομίζω ότι μάλλον παιδιάστικη είναι η σκέψη του και ενδεικτικό του νεαρού της ηλικίας του. Εδώ στην blogoσφαιρα δεν πρέπει να ανταγωνιζόμαστε, αλλά να συναγωνιζόμαστε να βάλουμε ένα λιθαράκι ο καθένας μας προκειμένου να γίνει ο κόσμος λίγο καλύτερος.
  • Νομίζει ο κύριος αυτός ότι έχω κανένα ιδιαίτερο άγχος αν το ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΘΑΡΣΙΣ εξαφανιστεί από τα δημοφιλέστερα; Σκοτούρα μου. Παρακαλώ τους κυρίους διαχειριστές του Capital να βγάλουν τώρα το blog μου από τη συγκεκριμένη λίστα.
    Μήπως όμως ο / η Antilope χάνει το δάσος; Για το περιεχόμενο των αναρτήσεών μου περιμένω σχόλια κι όχι για την επισκεψιμότητα.
  • Οι αρχαίοι μας πρόγονοι έλεγαν "πριν η μέμψεις νόησον". Ο φίλος μας λοιπόν δεν ενόησε και απλά έμεμψε, αλλά νομίζω ότι εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια

Εν συνεχεία


Οι λόγοι για τους οποίους γράφω είναι

  • Πνίγομαι από τα πολλά στραβά κι ανάποδα και από τα νιάτα μου έχω το κουσούρι να αποτυπώνω τους προβληματισμούς μου στο χαρτί είτε υπό τη μορφή άρθρων, είτε υπό τη μορφή ποίησης. Πετυχαίνω με αυτόν τον τρόπο εκτόνωση της διεσταλμένης πικρίας μου για την κατάντια της κοινωνίας.
  • Η στηλίτευση των κακώς κειμένων των πολιτικών σε όποια παράταξη κι αν ανήκουν.
  • Η μοιρασιά των παραπάνω σκέψεών μου, τις οποίες θεωρώ πνευματικά μου παιδιά, με τους αναγνώστες.
  • Η αναζήτηση ανθρώπων με αντίστοιχους προβληματισμούς και στόχους με τους δικούς μου, με τους οποίους θα μπορέσω να συζητήσω στο ίδιο μήκος κύματος.
  • Ο διάλογος με ανθρώπους με διαφορετικό μήκος κύματος. Θέλω να ακούω και άλλες απόψεις, γιατί καθώς δεν κατέχω κανένα αλάθητο ούτε είμαι κανένας διανοούμενος, υπάρχουν σίγουρα πτυχές της πραγματικότητας που δεν αντιλαμβάνομαι. Ο χωρίς παρωπίδες διάλογος είναι συστατικό της δημιουργίας.
  • Το πάθος μου να παραδόσω έναν καλύτερο κόσμο στα παιδιά μου.

Όσοι έχουν διαβάσει τις αναρτήσεις μου θα έχουν διαπιστώσει ότι δεν ασχολούμαι με το χρηματιστήριο. Δεν με απασχολεί ο τζόγος (ΧΑΑ), οι τεχνικές αναλύσεις για τις δυνάμεις των αλογακίων (βλ. Μετοχές) τα μέσα εύκολου πλουτισμού κλπ.

Στα κείμενά μου

  • Καταπιάνομαι με τα της κοινωνίας (υποκρισία των πολιτικών, αδικίες, κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος κλπ),
  • Εκφράζω την πίστη μου στην αναγκαιότητα αλλαγής του μοντέλου της κοινωνίας,
  • Βροντοφωνάζω για το έλλειμα δημοκρατίας που υπάρχει και τους κινδύνους που διατρέχει το πολίτευμα σήμερα,
  • Διατυμπανίζω τη σημασία της συμμετοχής του πολίτη στα κοινά,
  • Διατυμπανίζω την υπέρτατη αξία της παιδείας,
  • Προσπαθώ να δείξω την πραγματική υπόσταση κάποιων γεγονότων σε οικονομικό ή πολιτικό επίπεδο κλπ.

Κρίνετε ότι έχω ανάγκη από 24 κλικ παραπάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: