Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2009

Δώδεκα λόγοι για να φύγουν οι Κινέζοι από τον ΟΛΠ

Το παρακάτω χιουμοριστικό - πλήν όμως απόλυτα εύστοχο - κείμενο κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες ως email από αποδέκτη σε αποδέκτη.

Δώδεκα λόγοι για να φύγουν οι Κινέζοι από τον ΟΛΠ
1. Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δισ. ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι που έδιναν.

2. Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε. Είμαστε αδιάφθοροι.

3. Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος της COSCO, Hu Jintao, είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή.

4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

5. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει, ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα... κάθεται.

6. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

7. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

8. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της ελληνικής.

9. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

10. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει. Φυσικά εννοούμε ζυγό... δουλειάς.

11. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. Και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ...μακριά από μας.

12. Και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ... δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Γι αυτό ας πάνε πίσω στη πατρίδα τους οι άνθρωποι της COSCO και να μας αφήσουν ήσυχους και βολεμένους στη μιζέρια μας...

1 σχόλιο:

ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ είπε...

Μια καλή εναλλακτική λύση προκειμένου να μην επιβαρυνθούν οι ήδη επιβαρυμένες (κυκλοφοριακά - και όχι μόνο) περιοχές του Πειραιά ίσως θα ήταν η ενοικίαση και ανάπτυξη του λιμανιού του Λαυρίου, το οποίο έχει και καλή πρόσβαση στην Αττική οδό...

Το σχέδιο κατά την άποψή μου είναι να γίνει η Ελλάδα ένα μεγάλο κέντρο Logistics όπως με μεγάλη επιτυχία έχει γίνει η Ολλανδία. Ένας μεγάλος διαμετακομιστικός σταθμός.

Οι Ολλανδοί ΚΑΙ δεν έχουν το γεωγραφικό πλεονέκτημα που έχουμε εμείς ΚΑΙ κάτω από τη θάλασσα βρίσκονται ΚΑΙ μέχρι την Ελλάδα φτάνουν τα προϊόντα που φεύγουν από εκεί.

Τα πλεονεκτήματα που έχουμε δεν είναι πολλά. Πρέπει επιτέλους να τα εκμεταλλευτούμε. Άλλωστε βρισκόμαστε σε καιρό κρίσης και δεν πρέπει να μας ξεφεύγει καμία ευκαιρία. Θέσεις εργασίας χρειαζόμαστε απελπισμένα.

Σκέφτείτε ότι

α) Θα έχουμε έσοδα από την ενοικίαση της προβλήτας,

β) Θα υποχρεωθούμε να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές (πέραν αυτών που θα κάνουν οι κινέζοι)
=> Έσοδα στον κατασκευαστικό κλάδο που χειμάζεται.

γ) θα αναπτυχθούν (σημαντικά)
1. οι μεταφορικές εταιρείες (από κοντά θα οφεληθεί ο κλάδος γύρω από τα φορτηγά όπως μηχανικοί - ανταλλακτικά - λάστιχα - οδική βοήθεια κλπ)και
2. οι εγχώριες logistics.
δ) Αυξημένα έσοδα στις Εθνικές Οδούς (διόδια),
ε) Αυξημένα έσοδα στις εταιρείες καυσίμων,
στ) Επίσης, έχετε αναλογιστεί πόσο έχει ζημιωθεί ο εμπορικός κόσμος της ελλάδας (άλλα και το ελληνικό δημόσιο - δηλαδή όλοι εμείς) από τις κατά καιρούς απεργίες και το κλείσιμο του λιμανιού; Απλά σας λέω οτι δε φαντάζεστε φίλοι μου.
ζ) Με την ενοικίαση της προβλήτας, μάλλον μπαίνει τέλος σε αυτόν τον καρκίνο που κάποιοι άλλοι αρέσκονται να θρέφουν.