Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Αστοχία εσόδων



Καλημέρα και καλή χρονιά.


Αγάπη και Υγεία σε όλους.

--------------------------------------------------------------------------------

Τα όσα καταγράφονται παρακάτω είναι αληθινά, εκτός από τα ονόματα.

Με λένε Γιάννη και είμαι 70 ετών.

Είμαι συνταξιούχος και παίρνω € 360 το μήνα.

Η γυναίκα μου Μαρία είναι 65 ετών και δεν εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια, όπως ισχύει για ένα μεγάλο πλήθος γυναικών και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως άνεργη, ούτε βέβαια να βγεί σε σύνταξη τώρα που έφτασε τα 65 της.

Η γυναίκα μου λοιπόν είναι ατυχής κληρονόμος ενός σπιτιού 100 τ.μ. και δόξα τω Θεό και Θεός 'σχωρέσ' την ψυχή του πεθερού μου δε χρειάστηκε ποτέ να πληρώσουμε ενοίκιο. Πρόκειται για ένα διαμέρισμα 40 ετών, πρώτου ορόφου στο Νέο Κόσμο. Με το χαράτσι της ΔΕΗ, κληθήκαμε να πληρώσουμε για το σπίτι μας € 600 (€ 6 ανά τετραγωνικό μέτρο - όσο και η Νέα Σμύρνη). Πήγαμε στην εφορία και μας ενημέρωσαν ότι η γυναίκα μου δε μπορεί να ενταχθεί σε κάποια από τις ειδικές κατηγορίες οι οποίες μπορούν να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο φόρο. Πέραν τούτου, επειδή η γυναίκα μου έχει αυτό το ακίνητο στο όνομά της, μάθαμε ότι θα έχουμε και τεκμήριο € 4.500 και θα κληθούμε να πληρώσουμε και φόρο εισοδήματος!

Για να βγούμε οικονομικά, τα € 360 ποτέ δε μας έφτασαν και τσόνταραν πάντα τα 2 παιδιά μας (κορίτσι αγόρι), τα οποία είναι παντρεμένα με παιδιά. Τα αγαπημένα εγγονάκια μας.

Τα 2 παιδιά μας μέχρι τώρα έχουν δουλειά. Όμως η νύφη μας (δασκάλα σε δημόσιο δημοτικό σχολείο) υπέστη μία τρομερή μείωση στο μισθό της, η κόρη μας (ελεύθερη επαγγελματίας - όχι γιατρός ή δικηγόρος) επί της ουσίας δεν έχει δουλειά και έσοδα και σκέφτεται σοβαρά να κλείσει την επιχείρηση και να βγεί από τον ΟΑΕΕ, (χωρίς όμως να μπορέσει να χαρακτηριστεί άνεργη και να δικαιούται το προσωρινό επίδομα ανεργίας), ο δε γαμπρός μας από τη νέα χρονιά θα έχει μείωση του μισθού του περίπου 15%, χωρίς να υπολογίζουμε την αύξηση της φορολογίας, την παρακράτηση του φόρου κλπ κλπ.

Στην πρώτη δόση του χαρατσιού τα παιδιά μας μας βοήθησαν. Το ίδιο θα κάνουν και στη δεύτερη. Το 2012 όμως όπως βλέπω τα πράγματα μάλλον δε θα μπορέσουν.

Να βρω δουλειά στα 70 μου και με τέτοια κρίση, ούτε βιολογικά, αλλά ούτε και εκ των πραγμάτων μπορώ. Το ίδιο και η γυναίκα μου. Πως θα βγεί λοιπόν το 2012; Πως θα πληρώσω χαράτσι και φόρο εισοδήματος;

Πως θα ζήσουμε εγώ και η γυναίκα μου;

Μάλλον όταν μου έρθουν τα σχετικά χαρτιά δε θα δώσω ούτε δεκάρα, όμως θα μου κόψουν το ρεύμα και επιπλέον τους έχω ικανούς να βάλουν χέρι και στη σύνταξή μου και να παρακρατάνε τα χρωστούμενα από τη συνταξάρα μου των € 360.

--------------------------------------------------------------------------------

Στα έσοδα του κράτους για το 2012 αυτά τα έσοδα τα οποία δεν πρόκειται να εισπραχθούν έχουν προϋπολογισθεί.

Ερώτηση (ρητορική): Πόσοι άλλοι κρίνετε ότι βρίσκονται στην ίδια απελπιστική κατάσταση;

Απάντηση: Εκατοντάδες χιλιάδες.

Ερώτηση: Ο ευτραφής κύριος Ευάγγελος Βενιζέλος και το επιτελείο του το γνωρίζουν αυτό το σενάριο;

Απάντηση (με επιφυλάξεις): Ναι.

Ερώτηση: Άμα η απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση είναι ΝΑΙ, μήπως ο ευτραφής κύριος Ευάγγελος Βενιζέλος γνωρίζει ότι θα υπάρξει τεράστια αστοχία εσόδων από τα προϋπολογισθέντα; Μήπως όλα όσα μας τσαμπουνάνε για μείωση του ελλείμματος, περί πρωτογενούς πλεονάσματος κλπ κλπ είναι μπαρούφες;

Η απάντηση και τα επιπλέον συμπεράσματα είναι στη δική σας κρίση.

Και πάλι καλή χρονιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια: